De laatste dag

27 februari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Het is dinsdagavond, 27 februari 2018, 19.15u. En het is mijn laatste avond in Nieuw Zeeland en de laatste avond van deze vakantie. Ik ben vandaag niet buiten de deur geweest maar heb van alles en niets gedaan. Lekker in bad gelegen, de koffer en tassen gepakt en alvast een begin gemaakt om de foto's te sorteren. Daar ben ik nog wel even mee zoet. Ik heb ontzettend veel foto's gemaakt en er zitten (gelukkig) veel hele mooie tussen. Nou ja, dat vind ikzelf tenminste :). En uiteraard heb ik me mentaal voorbereid voor de lange reis die ik voor de boeg heb. Morgenvroeg om 09.15u komt Wayne me ophalen om me naar het vliegveld te brengen. We hebben dan nog genoeg tijd om een bakkie te doen. Het vliegtuig (CX198) vertrekt om 15.00u  naar Hong Kong waar ik om 21.15u aankom (alles plaatselijke tijd). Ik ben bijna 4 uur in Hong Kong en vertrek om 01.05u van daar weer met vlucht CX379 naar Düsseldorf waar ik uiteindelijk donderdagochtend, 06.30u aankom. En van daaruit moet ik natuurlijk nog naar huis. Op ieders advies heb ik drie lagen kleding klaargelegd om aan te doen en mee te nemen :). Zal wel een hele overgang worden, scheelt zo'n 25 graden. Bah, daar heb ik dus echt geen zin in, in die kou. Nou ja, niets aan te doen. Donderdag zal ik een laatste verhaal met jullie delen. Dan laat ik jullie weten hoe de reis is verlopen en kijk ik terug op deze vakantie. Dat wil ik nu nog niet doen, ik ben nog steeds hier :). Dus, tot donderdag allemaal.

1. Ellen:
    27 februari 2018
    Alvast een goede terugreis en tot snel!
  2. Jan Arts:
    27 februari 2018
    Mooie verhalen en fijn dat we die mee mochten beleven. Voor morgen goede reis en een goede vlucht gewenst.
  3. Marja:
    Goede terugreis Marina!
  4. Helene Busser:
    Goede terugreis :-)
  5. Juliet:
    27 februari 2018
    Och jeetje toch, dat zal een moeilijk afscheid worden! Met hopelijk een snel weerzien! voor nu alvast een goede reis gewenst! Hou je taai!
  6. Pieter:
    27 februari 2018
    Ha Marina wat is het ongelooflijk snel voorbijgegaan, nietwaar? Ik heb helaas je blog niet volledig bij kunnen houden, maar dat geeft ons de kans om even goed bij te babbelen in de lunchpauzes ;-) Succes met de terugreis, niet stressen maar [adem in....adem uit] en rust daarna nog maar even lekker uit als je in het koude NL bent.
  7. Henri:
    27 februari 2018
    Het is hier inderdaad koud, maar wel mooi koud. Goede terugreis toegewenst!
  8. Mam:
    27 februari 2018
    Hoi Marineke, een heeeeeele goede terug reis, en denk er aan kleed je warm aan liefs xxx
  9. Joeparts:
    27 februari 2018
    Marina een hele goede terug reis! En hier warme jas aan het is lekker winter!!Lieve groetjes ome Joep en Annie XX
  10. Antoinet:
    Hoi Marientje,
    bedankt voor alle mooie verhalen en foto's en geniet nog heel eventjes. Hele goeie terugreis en tot gauw.
  11. MarieJosée:
    27 februari 2018
    Marina, ik wens je een hele goede terugreis en weer van harte welkom in Nederland!
  12. Ger Geerets:
    Hoi Marina.
    Heel veel bedankt voor de mooie verslagen van je reis en een goede reis/vlucht gewenst.
  13. Liesbeth Canli:
    27 februari 2018
    Goede reis Marina, tot snel!
  14. Monique Tiebosch:
    27 februari 2018
    Ik heb echt alles meegelezen!!!prachtig allemaal en goede reis terug!!!
  15. Danny Danckaert:
    27 februari 2018
    Goede reis terug naar Nederland.
  16. Piet:
    27 februari 2018
    Marina goede reis terug naar Venray
  17. Leny Canli:
    27 februari 2018
    Nou Marina, goede reis en bedankt voor al je verhalen en foto,'swaardoor wij allen hebben kunnen meegenieten. Tot gauw xxx
  18. Leny Canli:
    27 februari 2018
    Nogmaals goede reis. Mn berichtje is blijkbaar verdwenen? Tot gauw xxx
  19. Ingrid:
    27 februari 2018
    Ha Marina, jammer voor je dat het alweer bijna voorbij is. Fijn dat je weer terug komt. Dank dat we mochten mee reizen door al jouw verhalen.
  20. Door en Jac:
    27 februari 2018
    Marina bedankt voor de mooie reisverslagen en de mooie foto,s. Verder een hele goeie terug reis.
  21. Jacqueline:
    27 februari 2018
    Ha Marina, het zit er al weer op, maar je bent weer rijker geworden met mooie ervaringen en veel mooie herinneringen. Wij hebben weer mogen meegenieten van jouw verhalen, mooie filmpjes en foto's. En dan hebben wij er nog maar een paar gezien van al die foto's die jij hebt gemaakt (maar je hebt ons natuurlijk wel de mooiste laten zien, toch). Marina, ik wens je een goede terugreis en had graag voor een warm welkom in Nederland gezorgd, maar aan de temperatuur kan ik niets doen. Ik kan wel zorgen voor een kopje koffie met wat lekkers. Tot volgende week.
  22. Ineke van Doren:
    27 februari 2018
    Marina ik wens je een hele goeie reis terug en bedankt dat ik mocht meegenieten van je vakantie. Het was weer een fantastisch mooi verslag.
    Bedankt en kom veilig thuis,
    Groetjes Ineke
  23. Trudy:
    28 februari 2018
    Jeetje jou vakantie is om gevlogen, hele goeie veilige terugreis !
    Gezellige verhalen en mooie foto’s
    Tot binnenkort 👋👋
  24. Tineke:
    28 februari 2018
    Hoi Marina, aan alles komt een eind maar aan de leuke dingen gaat het te snel. Wij wensen jou een veilige thuisreis.