Marina Canli

235
Video’s:

Over mijn reis

Op zaterdag 20 januari vertrek ik naar Nieuw Zeeland waar ik op maandagochtend 22 januari aankom. De eerste paar dagen blijf ik in Auckland zodat ik kan acclimatiseren. Daarna begint het rondreizen. Ook deze keer ga ik op bezoek bij mijn neef en zijn gezin. Het grote verschil tussen deze reis en de vorige, is dat ik deze keer ook naar het zuidereiland ga. Deze vakantie neem ik dus niet alleen de bus maar ook de boot. En op het zuidereiland maak ik een treinreis. Vanuit het zuidereiland neem ik een binnenlandse vlucht terug naar het noordereiland. Ik blijf dan een paar dagen in Rotorua omdat dat dicht bij Jos in de buurt is (kunnen we nog wat tijd samen doorbrengen). Ik eindig de vakantie met een week in Auckland.vanwaar ik woensdag 28 februari weer vertrek. Donderdag 1 maart ben ik weer thuis.

Bezochte landen

Ik heb 13 landen (6%) bezocht:

Australië, België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Malta, Nederland, Nieuw-Zeeland, Spanje, Turkije, Verenigde Staten.