Rustig dagje

22 februari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vannacht heerlijk geslapen. Ik werd pas om 08.30u wakker en dat is voor mij echt een unicum :). Eerst even lekker rustig aan gedaan en de was aan gezet. Toen de koffie op was, was de was ook al klaar. Meteen in de droger gestopt en ik weet uit eerdere ervaring dat de droger er langer over doet. Dus toen maar naar de Countdowm gelopen om wat boodschappen te doen. Want tja, ik had honger en nog helemaal niets in huis. Dus de deur uit en ik werd al snel weer herinnerd aan het feit dat dit toch wel een erg grote en dus drukke stad is. Je loopt eigenlijk maar gewoon met de meute mee. Eenmaal bij de Countdown kwam ik er achter dat boven een Warehouse Stationary is. Ik leer de winkels hier al kennen en weet dus dat dit een redelijk grote winkel is met schrijf- en wat hobby waren. Dus eerst maar even naar boven gegaan. Daar een leuke stempel en een kwastje gekocht. Toen naar beneden en wat boodschappen gedaan. Met boodschappen en al terug naar het hotel. De boodschappen opgeruimd en toen was de droger ook net klaar. Dus, was er uit en hoera, hoefde niets gestreken te worden. Dus hup, opvouwen en de kast in. Daarna wat gegeten en toch maar weer de deur uit. Eigenlijk een beetje doelloos rondgelopen. Uiteindelijk kwam ik terecht in een winkel met allerlei journals, schriften, planners en nog meer van dat. Echt een winkel voor mij. Laat me daar los en ik kom voorlopig niet naar buiten hahahaah. Ben daar dus een hele tijd geweest en heb mezelf mooi wat cadeau gedaan. Daarna rustig aan weer terug naar het hotel gelopen. En toen kwam ik erachter dat ik mijn dierbare vriendje vergeten was. Mijn vriendje genaamd "plattegrond". En tja, ik kwam van een andere kant dan eerder dus raakte net zo snel de weg weer kwijt. Hahaha, nou ja, op een gegeven moment herkende ik iets en toen kwam het alsnog allemaal goed. Hier aangekomen eerst wat gegeten en een glaasje wijn gedronken. Een tijdje voor het raam gestaan en genoten van alle bootjes die voorbij kwamen. De veerboten, speedboten, plezierboten, zeilboten en ga zo maar door. Blijft toch echt genieten. Daarna even naar de weersvoorspelling gekeken. Het wordt morgen een mooie dag, zo'n 24 graden en regelmatig zon. Mooi. Vanavond maar op tijd naar bed want ik moet er vroeg uit. Om 08.35u moet ik beneden staan en komen Wayne en zijn collega me ophalen voor de tour. Heb een paar rustige dagen achter de rug dus wel weer zin om de hele dag op sjouw te zijn. Jullie horen morgenavond wel van me hoe het was. Tot morgen.

O, en ik heb een filmpje ge-upload van mijn uitzicht hier vanaf de kamer.

1. Ellen:
    22 februari 2018
    Veel plezier met de tour morgen!
  2. Wil.:
    22 februari 2018
    Hebben ze daar ook nachtclubs of andere leuke uitgaansmogelijkheden? Doe eens wild zou ik zeggen. Alleen geen verslag van maken. What happens in Auckland stays in Auckland. Enjoy.
  3. Henri:
    22 februari 2018
    Heet jouw vriendje "plat op de grond"? Goed bezig Marina! Misschien kan je nog een glimp opvangen van de Volvo Ocean race, de huidige etappe eindigt een dezer dagen in Auckland. In ieder geval heel veel plezier nog! Je mist veel gehoest en geproest.