Aankomst in Auckland

21 februari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Zoooooooooooo, hier ben ik dan eindelijk. Wederom een lange dag. Gelukkig heeft de cycloon geen slachtoffers gemaakt maar wel een enorme ravage achtergelaten .Vannacht slecht geslapen en daarom vanmorgen heel rustig aan gedaan. Om 10.45u naar de receptie gegaan met mijn bagage en uitgecheckt. Vervolgens bepakt en bezakt naar de I-site gelopen. Gelukkig scheen de zon dus ik kon lekker buiten blijven zitten. Nou ja, totdat ik dus een paar druppels voelde en snel mijn spullen kon pakken om onder het afdak te gaan zitten. Gelukkig duurde dat niet lang en kon ik weer terug het zonnetje in. Ik heb op een richeltje bakstenen heerlijk zitten lezen in mijn boek. Ineens kwam er een meisje naar me toe die vroeg ik even op haar bagage wilde passen zodat zij kon gaan plassen. Ik zeg "dat is goed, maar als je terug bent ga ik plassen". Hahaha deal. Daarna weer lekker zitten lezen en eindelijk om 13.00u kwam de bus. Uitgerekend toen begon het aardig te regenen. De reis is weer goed gegaan maar duurde langer dan gepland. .Het is ook overal hetzelfde. Heb je een grote stad, dan heb je rond spitsuur een probleem :). Het stond naar en vanuit de stad rats vast. Echt, bere druk. Eindelijk om 18.00u bij de Sky tower aangekomen. Ik had me voorgenomen om een taxi te nemen naar mijn hotel. Ik heb nu een ander hotel dat de vorige keer maar ik wist wel al zo'n beetje waar het ligt. En dat is dus de weg omhoog. En ik had dus geen zin om bepakt en bezakt die weg omhoog te moeten sjouwen. Maar dat is uiteindelijk toch gebeurt. Want ik heb zo'n 15 min. staan wachten en er kwam gewoonweg géén taxi. Dus tja, dan toch maar lopen. Ik wist wel dat het niet zo ver lopen was. Maar ja, die weg omhoog hé. Poe poe. Maar ik heb het gered. Ik ben aangekomen bij het hotel en ben blij. Heel blij. Enorm blij. Ik wist natuurlijk wel dat ik een goed hotel geboekt had deze week, maar dat het zo chique zou zijn  had ik niet in de gaten. Ik heb een enorm appartement op de 17e verdieping, een volledig uitgeruste keuken, een wasmachine én droger op de kamer (morgen dus maar eens flink wassen), een badkamer met douche én ligbad, een mega t.v. in de "woonkamer" en een aparte slaapkamer met daarin een volledig lege kledingkast. Eindelijk ruimte om mijn hele koffer leeg te maken. En ik heb een balkon maar geen zitje. Mijn uitzicht is ook fantastisch. Ik zie namelijk het water en boten c.q. bootjes. Ik zal morgen wel ff wat foto's maken. Ik ben echt enorm verrast en blij dat ik ervoor gekozen heb om voor een ander hotel te kiezen voor deze week en niet voor hetzelfde als vorige keren. Hier houd ik het wel een week vol :). Morgen dus maar eens flink wassen en even goed boodschappen doen. Voor vrijdag heb ik een tour geboekt bij en met Wayne. De ochtend is een rondrit door de stad en de middag is naar Piha Beach (het middag gedeelte heb ik de vorige keer ook gedaan). Zondag heb ik ook een tour, die heb ik al maanden geleden geboekt. Voor het overige heb ik nog wel het een en ander gepland dus ik krijg de week wel rond. Maar nu even lekker rustig aan en ik denk dat ik straks maar ff een slaappilletje pak. Vannacht even echt goed slapen. Ik wil goed kunnen genieten van deze laatste week. Tot morgen.

1. Anja:
    21 februari 2018
    Fijne verrassing zo’n mooie kamer. Ik ben benieuwd naar het uitzicht. Genieten maar weer. Dat is een hele taak he 😉😉
  2. Jan Arts:
    21 februari 2018
    Geniet er nog maar lekker van meid en het klinkt goed wat wij lezen. Veel plezier.
  3. Joeparts:
    21 februari 2018
    Geniet van deze week Marina wij lezen gezellig mee!Lieve groetjes ome Joep en Annie xx
  4. Helene Busser:
    21 februari 2018
    Lekker zeg, geen last van de cycloon gehad. En nu een heerlijke hotelappartement waarbij je super kunt ontspannen of het nou regent of niet.
  5. Door en Jac:
    21 februari 2018
    Ook uit Venray reizen we met je mee wij vinden het knap zoals jij dat doet,Geniet van de laatste week,groetjes Door en JAC.
  6. Mam:
    21 februari 2018
    Hoi Marinneke het schiet al aardig op geniet nog maar lekker van deze week, voor je het weet ben je weer thuis liefs van mij xxx
  7. Ineke van Doren:
    Hoi Marina,
    Geniet nog lekker van je laatste week en zeker van je hotel. De week is zo weer om, maar ja dan heb je wel weer een super mooie vakantie gehad om op terug te kijken. Geniet lekker, dat doe ik zeker van je verhalen 🤗 groetjes Ineke
  8. Jacqueline:
    21 februari 2018
    Hoi Marina, geniet nog van de laatste week.
  9. Leny Canli:
    21 februari 2018
    Nou dat klink goed waar je komende tijd zal vertoeven. Uitzicht zal zeker super zijn. Ben benieuwd naar de foto's veel plezier met Wayne en de excursie. Enjoy. Xxx